Raksasa sudaaaaahhhhh

By: Raksasa Gorgon

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]
Friday, 16-Nov-2007 16:31 Email | Share | | Bookmark
UPdate terbaru

 

Code:
Otai


Tuesday, 28-Aug-2007 16:50 Email | Share | | Bookmark
Itu musik sula hilang woo.....

Curik gambar dari google images

Quote:
Lama sgt dah tak gi jamming


Saturday, 21-Jul-2007 10:56 Email | Share | | Bookmark
Upload edisi mari blajar bahasa ingeris

Quote:
Upload saya ada lah edisi mari blajar bahasa ingeris..
Post yang bawah nih.. bahasa ingeris dia.. "blue sky"
kalau ditranslatekan... jadi aa bahasa melayu.. tgk post bawah dia.. "beskal"

Cuba sebut ramai2.. "blue sky.." "beskal..."

Jumpa lagi di hari dan waktu yang sama minggu depan...


Friday, 20-Jul-2007 14:53 Email | Share | | Bookmark

Blue sky? Citer blue?


Thursday, 19-Jul-2007 16:25 Email | Share | | Bookmark
Beskal tua....

Beskal tua ku


Quote:
Sudirman

Hidup Sederhana (Basikal Tua)

Riang hatiku badan bertuah
Punya teman yang comel dan manja
Berjanji akan selalu bersama
Menemani ku setiap masa

Aku hidup serba sederhana
Tiada harta tiada rupa
Hanya yang ada budi bahasa
Harta sekadar basikal tua

Orang biasa basikal tua
Orang biasa basikal tua

Walau kemana ia meminta
Kubawa dengan hati yang bangga
Senang melihat ia ketawa
Duduk di palang basikal tua

Aaaa Aaaa Aaaa Aaaa

Biar pun hidup aku begini
Berbasikal setiap hari
Namun hatiku riang selalu
Tiada hutang datang mengganggu

Angan-angan ku disuatu masa
Basikal kan ku tukar kereta
Tapi kekasihku tidak setuju
Mungkinkah dia rasa cemburu

Orang biasa basikal tua

Aaaa Aaaa Aaaa Aaaa



Quote:

Ini aa dia post aku.. Aku rasa cam gambar tu maseh kosong... tapi biasa aa tgh2 malam nih.. dah malas nak edit lama2..
Rajin komen aa.. tak rajin tak yah aa komen..




[<<  <  1  [2]  3  4  5  6  7  8  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net