Raksasa sudaaaaahhhhh


My name: Raksasa Gorgon
My Fotopage: http://raksasa.fotopages.com/
About me:
From: Malaysia
Camera:
Canon
Other: Camera Handset
Canon
Friends:
Alynn Saripuddin
Latest entry:Masjid Assyafaah, Singapore
Dear everyone, The last time I set foot on this very fotopage was in October 2008! Yes, ages ago. I am back though. Hope you enjoy my shots of Masjid Assyafaah, which I took during my visit to Singapore. It is a magnificent Masjid and I was amazed with the overall ambience. Lucky me, it was noon and the light couldn't have been more perfect. I also love the way the architect interprets the Masjid image. Definitely a must-visit. Salam. -alynn- View this Fotopage entry
Interior of Masjid Assyafaah
Ax Rafar
Latest entry:selamat tinggal fotopages...selamat tinggal axcad74.fotopages.co
selamat tinggal dunia yang pebuh warna warni...dunia yang kenalkan aku dgn gang2 camera..kenalkan aku apa tu shuter apa tu aperture...dah sampai masa aku berundur terus dari sini... fotopages hampir 3 tahun aku ngan kau...3 tahun org kenal aku ngan nama ax....apapun selamat tinggal juga pada suma rakan2 di fotopages...yang masih sudi menjengah web saya nie walaupun saya lama tak upload.... kepada yang masih mencari saya...teruskan la mencari saya di rumah baru saya...jangan biarkan persahabata... View this Fotopage entry
selamat tinggal fotopages
Muhammad Firdaus Radzi
Latest entry:Si Budak 3 ekor
Budak2 nakal kt umah aku skang ni...ari2 balik keje nak ajak main2 ngan diorang... :-D View this Fotopage entry
kacau je keta tu...

© Pidgin Technologies Ltd. 2016